1.7.12

m'agrada el meu abric
passa poc però veus una peça de roba, unes sabates, una planta o una altra cosa, i al primer segon ja saps que és teva. Amb aquest abric em va passar i el portaré fins que l'abric vulgui.
.
Peça feta directament amb el ratolí de l'ordinador sobre el blanc del freeHand. 
Fa 21 cm de base x 29,7 cm d'alçada. (A4) incloent un marc blanc per emmarcar d'1 cm
Impresa sobre paper gruixut i plastificada (o no)
Cada impressió està signada
Envio amb un sobre de cartró i amb un cartró extra a l'interior
Preu: 24 euros (incloses despeses enviament)
per qualsevol consulta: lupe.ribot@gmail.com

2 comentaris:

  1. M'agrada molt aquest dibuix... el veig molt representatiu del teu estil ;)
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies. El teu blog em sembla molt educatiu i pràctic. Escrius sobre temes que m'interesen i tens unes il·lustracions molt boniques
      salut

      Elimina